Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Η «εξωγήινη επίθεση» πλησιάζει!

Τις τελευταίες εβδομάδες κυκλοφορεί ευρέως στο Διαδίκτυο η είδηση «περί επίθεσης που θα δεχτεί η Γη από τρία εχθρικά εξωγήινα σκάφη, στις 27 Νοεμβρίου 2011».

Η «εξωγήινη επίθεση» πλησιάζει!
Όλα ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2011, όταν η διαδικτυακή έκδοση της ρωσικής εφημερίδας «Pravda» δημοσίευσε πληροφορίες για «τρία γιγάντια UFO που θα επιτεθούν στη Γη το 2012». Όπως ανέφερε το ρεπορτάζ έχουν ήδη εντοπιστεί και κατευθύνονται προς στη Γη τρία γιγάντια διαστημόπλοια τα οποία έχουν άκρως εχθρικές διαθέσεις. Η ημερομηνία που αναμενόταν να φτάσουν στον πλανήτη μας ήταν η 21 Δεκεμβρίου 2012!
Το άρθρο παρουσίαζε μία «απόρρητη ανακοίνωση» που διέρρευσε από το πρόγραμμα SETI, σύμφωνα με την οποία «τρία τεράστια UFO πλησιάζουν την Γη. Η NASA μέσω του προγράμματος HAARP τα εντοπίζει εγκαίρως ενώ λίγο αργότερα γίνονται πλήρως ορατά και από τα τηλεσκόπια. Το μεγαλύτερο από αυτά, έχει πλάτος 240 χιλιόμετρα»!
Όπως αναφερόταν στο δημοσίευμα «αμέσως οι ερευνητές του SETI, προχωρούν σε δημόσια ανακοίνωση στην οποία παραδέχονται ότι τα αντικείμενα δεν είναι παρά εξωγήινα διαστημόπλοια. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει ενημερωθεί. Τα UFO θα φτάσουν στη Γη, τον Δεκέμβριο του 2012».
«Η ημερομηνία της επαφής με τους εξωγήινους», σημείωνε η ρωσική εφημερίδα, «φέρνει σκέψεις σχετικά με το ημερολόγιο των Μάγια, το οποίο λήγει στις 21 Δεκεμβρίου του 2012. Είναι απλά μια σύμπτωση;», αναρωτιόταν!
Αν και αρχικά η ημερομηνία της «επερχόμενης εξωγήινης επίθεσης» είχε οριστεί για τις 21/12/2012 - και είχε συνδυαστεί με τις προφητείες για το τέλος του κόσμου- τις τελευταίες εβδομάδες γίνεται λόγος για την 27η Νοεμβρίου 2011!
Πηγή: pyles.tv

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

«Μήνυμα» από τις ψυχές του Περλ Χάρμπορ

Η οικογένεια Ντε Βάνι, κατά τη διάρκεια των διακοπών της στη Χαβάι, επισκέφθηκε το μνημείο «Αριζόνα Μεμόριαλ» για τους νεκρούς του Περλ Χάρμπορ.
Ένα μέλος της οικογένειας, η Σούζαν, στάθηκε πάνω το σημείο όπου βρίσκεται ο υγρός τάφος των Αμερικανών ναυτών και άρχισε να τραβά φωτογραφίες.
Όταν η οικογένεια γύρισε στο ξενοδοχείο, άρχισε να κοιτά τις φωτογραφίες από την απογευματινή τους επίσκεψη. Τότε η Σούζαν συνειδητοποίησε τη μορφή που αναδυόταν από το νερό και είχε αποτυπωθεί αμυδρά στο κάδρο.
Αμέσως έδειξε τη φωτογραφία στο σύζυγό της, χωρίς να πει κουβέντα και μετά στα παιδιά της. Όλοι έμειναν αποσβολωμένοι.
Όταν ξεπέρασαν το σοκ, θεώρησαν ότι η μορφή της φωτογραφίας είναι ένα μήνυμα από τον κόσμο των νεκρών.
«Έμοιαζε πραγματικά λυπημένη η μορφή. Το πρόσωπο ήταν νεαρής ηλικίας. Ίσως συμβολίζει τους άνδρες που χάθηκαν», δήλωσε η Σούζαν.
Στο βομβαρδισμό του Περλ Χάρμπορ από τους Ιάπωνες κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, το 1941, σκοτώθηκαν 1.177 Αμερικανοί ναύτες. Οι περισσότερες σοροί δεν ανασύρθηκαν ποτέ.
 

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Οι Μάγια είχαν επαφές με εξωγήινους;

Είναι γνωστές οι θεωρίες ότι οι Μάγια είχαν επαφές με εξωγήινες μορφές ζωής. Όταν όμως κυβερνητικοί αξιωματούχοι, αρχαιολόγοι και κινηματογραφιστές υποστηρίζουν ότι πρόκειται για πραγματικότητα, τότε το πράγμα αλλάζει.
Εκτός αν όλα γίνονται για την προώθηση του ντοκιμαντέρ «Revelations of the Mayans 2012 and Beyond», τα γυρίσματα του οποίου αρχίζουν τον Νοέμβριο με στόχο να βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες μέχρι το τέλος του 2012. Έτος που για πολλούς σηματοδοτεί το τέλος του κόσμου.
Παραγωγός του ντοκιμαντέρ είναι ο γιος του γνωστού ηθοποιού Ραούλ Τζούλια, που πέθανε το 1994 σε ηλικία μόλις 54 ετών, Ραούλ Τζούλια Λεβί. Σύμφωνα με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα TheWrap, του ενημερωτικού οργανισμού, που ασχολείται με διασημότητες και ειδήσεις από το Χόλιγουντ, «το Μεξικό θα αποκαλύψει κώδικες και σημαντικά ντοκουμέντα, που αποδεικνύουν ότι οι Μάγια είχαν επαφή με εξωγήινους. Οι πληροφορίες αυτές θα υποστηριχτούν και από αρχαιολόγους».
Και όχι μόνον από αυτούς. Ο υπουργός Τουρισμού της μεξικανικής πολιτείας Καμπέτσε, Λουίς Αουγκούστο Γκαρσία Ροσάντο, δήλωσε πρόσφατα ότι υπάρχουν νέα στοιχεία για τις στενές επαφές τρίτου τύπου των Μάγια. Τα στοιχεία αυτά ανέκυψαν όταν μεταφράστηκαν ορισμένοι κώδικες, τους οποίους η κυβέρνηση κρατούσε μυστικούς σε υπόγειες αποθήκες εδώ και καιρό.
«Η κυβέρνηση του Μεξικού δεν επινοεί τίποτα από αυτά που λέει. Οτιδήποτε αναφέρεται στο φιλμ θα το στηρίξουμε», τονίζει ο Τζούλια-Λεβί και διευκρινίζει ότι περιμένει από τον κόσμο να πάρει το ντοκιμαντέρ στα σοβαρά γιατί, όπως υποστηρίζει, τα μηνύματα που σχεδιάζει να μεταδώσει είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση των ανθρώπων.
Το Μεξικό έχει δώσει άδεια στον Τζούλια-Λεβί να κινηματογραφήσει σε μέρη άγνωστα, που δεν έχει αντικρίσει ποτέ κανείς, όπως «δωμάτια» της πυραμίδας στο Καλακμούλ τα οποία δεν έχουν εξερευνηθεί ποτέ. Δεν είναι όμως η μόνη χώρα που βοηθάει τους κινηματογραφιστές του ντοκιμαντέρ. Σύμφωνα με το Ρόιτερ, η Γουατέμαλα μπορεί να μην διαθέτει απόρρητα έγγραφα για UFO, ωστόσο είναι έτοιμη να αποκαλύψει καλά κρυμμένα αρχαιολογικά μυστικά στον παραγωγό.
Όπως μάλιστα είπε ο υπουργός Τουρισμού της Γουατεμάλας, Γκιγιέρμο Νοβιέγι Κεσάδα, θα το κάνει για το «καλό της ανθρωπότητας». Ο Τζούλια-Λεβί πάντως έχει βάλει όλα τα δυνατά του -και τα μεγάλα μέσα- για να πείσει για τη σοβαρότητα του ντοκιμαντέρ του.
Όπως διατείνεται, η εντολή για τη συνεργασία της Γουατεμάλας ήρθε κατευθείαν από τον πρόεδρο Αλβάρο Κολόμ, την ύπαρξη των απόρρητων κωδίκων του Μεξικού πληροφορήθηκε από τον πρώην πρόεδρο και οικογενειακό του φίλο, Βισέντε Φοξ, ενώ του πήρε τέσσερα χρόνια για να πάρει την τελική συγκατάθεση από τον σημερινό πρόεδρο, Φελίπε Καλντερόν.
Το ημερολόγιο των Μάγια τελειώνει τον Δεκέμβριο του 2012, δίνοντας αφορμή για ένα σωρό θεωρίες περί καταστροφής του κόσμου.
 
πηγή: 24wro.blogspot

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Τα φέρετρα που αλλάζουν θέσεις

Ένας από τους πιο διάσημους θρύλους στα Μπαρμπέιντος είναι αυτός για φέρετρα που μετακινούνται από ανεξήγητες δυνάμεις.
Το φαινόμενο εκδηλώθηκε στον ημιυπόγειο οικογενειακό τάφο των Chase, οι οποίοι τον αγόρασαν χωρίς να απομακρύνουν το ξύλινο φέρετρο με τη σορό της προηγούμενης ιδιοκτήτριάς του, Thomasina Goddard, τον Ιούλιο του 1807.
Από το 1809 έως και το 1812 πεθαίνουν οι δύο κόρες της οικογένειας η μόλις δύο ετών Mary Ann Chase και η μεγαλύτερη αδελφή της Dorcas. Λίγες εβδομάδες αργότερα πεθαίνει και ο πατέρας Thomas Chase, ο οποίος μάλιστα χαρακτηρίζεται ως ένας από τους πιο μισητούς άνδρες στην περιοχή.
Όταν ανοίχτηκε ο τάφος για την κηδεία του πατέρα, κανένα από τα φέρετρα δεν ήταν στη θέση του…
Αρχικά επικράτησε η θεωρία ότι επρόκειτο για έργο βανδάλων, ωστόσο το πρόβλημα ήταν ότι η είσοδος στον τάφο, ήταν σφραγισμένη με… τσιμέντο!

Το φέρετρο του πατέρα Thomas Chase τοποθετήθηκε μέσα στο τάφο ο οποίος σφραγίστηκε κατά τη συνήθη διαδικασία.
Τον Σεπτέμβριο του 1816, ο τάφος ξανα-άνοιξε για την κηδεία του 11χρονου Charles Brewster Ames.
Όλοι αντίκρισαν ξανά την ίδια εικόνα. Τα φέρετρα είχαν μετακινηθεί, ανάμεσά τους και το φέρετρο (βάρους 120 κιλών) του πατριάρχη της οικογένειας, Thomas Chase.
Έκτοτε όσες φορές άνοιξε ο τάφος, η εικόνα ήταν πάντα η ίδια, στο εσωτερικό τα φέρετρα πεταμένα δεξιά και αριστερά.

Τον Ιούλιο του 1819, όταν παρουσία του κυβερνήτη διαπιστώθηκε η ίδια εικόνα, διέταξε να σφραγιστεί, ενώ ο ίδιος έριξε άμμο στο πάτωμα ώστε να διαπιστωθεί αν υπήρχαν εισβολείς.
Τον Απρίλιο του 1820 με διαταγή του κυβερνήτη ο τάφος άνοιξε και τίποτα δεν είχε αλλάξει από τις προηγούμενες φορές. Τα φέρετρα ξανά άνω-κάτω και αναποδογυρισμένα. Στην άμμο δεν υπήρχαν ανθρώπινα ίχνη.
Με εντολή του κυβερνήτη ο τάφος άδειασε και οι σοροί μεταφέρθηκαν σε άλλο νεκροταφείο.
Οι θεωρίες του πλημμυρισμένου τάφου ή του σεισμού φάνηκαν ως πιθανές εξηγήσεις, αλλά γρήγορα εξασθένησαν, καθώς αίνιγμα παραμένει μέχρι και σήμερα γιατί σε όλες τις περιπτώσεις το ξύλινο φέρετρο της πρώτης ιδιοκτήτριας του τάφου ήταν ανέπαφο και στη θέση του.
 

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Οι διασημότερες φωτογραφίες φαντασμάτων

Οι 10 πιο διάσημες αυθεντικές φωτογραφίες φαντασμάτων που έχουν καταγραφεί σε φωτογραφικό φιλμ. Βέβαια,όσοι είναι δύσπιστοι θα ισχυριστούν πως ίσως είναι κάποιο παιχνίδι της κάμερας, ωστόσο, υπενθυμίζεται ότι πολλές από αυτές έχουν ληφθεί δεκαετίες πριν από την εμφάνιση της ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής και του photoshop.
Παραθέτουμε τις φωτογραφίες και τα συμπεράσματα δικά σας.
10. Κουίνσλαντ - Αυστραλία, 1946

 
Mία μητέρα φωτογραφίζει τον τάφο της έφηβης κόρης της στο Κουίνσλαντ ττης Αυστραλίας, το 1946. Στη φωτογραφία εμφανίζεται ωστόσο ένα άγνωστο παιδί να κάθεται πάνω στον τάφο.
9. Τα πρόσωπα του πλοίου Watertown, 1924
Η φωτογραφία τραβήχτηκε το 1924 και δείχνει τα πρόσωπα δύο νεκρών μελών του πληρώματος του εμπορικού πλοίου S.S. Watertown. Normally. Οι δύο ανδρες είχαν πεθάνει λίγες ημέρες νωρίτερα από ασφυξία καθαρίζοντας μία δεξαμενή πετρελαίου. Το αρνητικό εξετάστηκε και δε βρέθηκε κάποια παρέμβαση.
8. Το κορίτσι στις φλόγες, 1995
Η περίφημη αυτή φωτογραφία του νεαρού κοριτσιού τραβήχτηκε στη διάρκεια πυρκαγιάς στο δημαρχείο του Σροπσάιρ, από έναν φωτογράφο που στεκόταν απέναντι. Στο αρνητικό εμφανίστηκε το κορίτσι μέσα στο φλεγόμενο κτίριο, ωστόσο παρά τις έρευνες που έγιναν δεν βρέθηκαν λείψανα που να μαρτυρούν ότι βρισκόταν εκεί. Οι κάτοικοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για τη νεαρή Τζέιν Τσάρμ η οποία έκαψε κατά λάθος με ένα κερί το δημαρχείο το 1677.
7. Η γυναίκα στο νεκροταφείο, 1991
Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι προϊόν ενός ειδικού στη φωτογράφιση παραφυσικών φαινομένων και με ειδικό εξοπλισμό. Η φωτογράφιση έγινε στο νεκροταφείο του Ιλινόι στις 10 Αυγούστου του 1991, και το αξιοπερίεργο είναι ότι η οντότητα "συνελήφθη" μέρα μεσημέρι από το φωτογραφικό φακό. Πρόκειται για γυναίκα η οποία είναι τυλιγμένη σε σάβανο της εποχής της, η οποία κάθεται πάνω σε έναν τάφο.
6.Το πνεύμα του Corroboree Rock, 1959
Ο αιδεσιμότατος του Corroboree Rock στην Αυστραλία το 1959 τράβηξε τη συγκεκριμένη φωτογραφία της οντότητας που εμφανίζεται σχεδόν άυλη. Μέχρι σήμερα δεν μπορεί να δοθεί καμία εξήγηση, που ίσως να ήταν δυνατή με τη σύγχρονη τεχνολογία όπως αυτή του Photoshop, αλλά κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο το 1959.
5.Η αναμνηστική φωτογραφία, 1919
Μία κλασική φωτογραφία φαντάσματος. Ημερομηνία λήψης 1919 από τον συνταξιούχο αξιωματούχο της ΡΑΦ που δείχνει τη μονάδα του στο Βασιλικό Ναυτικό. Στη μικρή φωτογραφία αριστερά, πίσω από τον στρατιώτη φαίνεται το πρόσωπο ενός άνδρα. Αναγνωρίστηκε ως ο μηχανικός της μονάδας ΦρέντιΤζάκσον, ο οποίος ωστόσο είχε σκοτωθεί δύο μέρες νωρίτερα. Η κηδεία του είχε γίνει νωρίτερα την δια ημέρα και μάλλον δεν ήθελε να απουσιάζει από αυτή την αναμνηστική φωτογραφία.
4. «Απίστευτο κι όμως αληθινό», 1978
Μία από τις πιο περίεργες φωτογραφίες. Τραβήχτηκε από το τηλεοπτικό συνεργείο της εκπομπής «Απίστευτο κι όμως αληθινό», το 1978, κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες με αρκετούς μάρτυρες στο Σάνβιλ της Καλιφόρνια σε ένα μέρος με έντονη παραφυσική δραστηριότητα. Στην ανάλυση εμφανίζεται ένας άνδρας αριστερά να ακουμπά στον τοίχο, αλλά κανείς από τους παρόντες δεν τον είδε εκείνη την ώρα. Υπάρχει μια ιστορία ότι το 1869 ένας νεαρός άνδρας έχασε τη ζωή του από μόλυνση όταν αυτοτραυματίστηκε με το τσεκούρι του στο σημείο όπου στέκεται ο άνδρας.
3. Ο λόρδος Combermere, 1891
Ίσως πό τις παλαιότερες φωτογραφίες φαντάσματος. Ελήφθη το 1891 στη βιβλιοθήκη του Combermere Abbey. Πρόκειται για τον Λόρδο Combermere (διοικητής ιππικού), ο οποίος όμως είχε ταφεί 4 μίλια μακριά και το σπίτι ήταν κλειδωμένο και άδειο.
2. Η κ.Τσίνερι στο πίσω κάθισμα
Κατά την επίσκεψή της στον τάφο της μητέρας τη ςτο 1959 η Μάμπελ Τσίνερι θέλησε να τελιώσει το φιλμ που είχε στη μηχανή φωτογραφίζοντας τον άνδρα της στο αυτοκίνητο. Μόλις όμως εμφανίστηκαν οι φωτογραφίες διαπίστωσαν πως στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, καθόταν η μητέρα της ! Μάλιστα είχε καθίσει στη συνηθισμένη θέση της περιμένοντας υπομονετικά να φύγουν για το σπίτι! Η φωτογραφία εξετάστηκε από ειδικούς οι οποίοι αποφάνθηκαν πως είναι γνήσια.
1.Η διασημότερη φωτογραφία φαντάσματος
Ίσως η πιο διάσημη φωτογραφία φαντάσματος. Ελήφθητο 1936 από φωτογράφους που είχαν σταλεί αποστολή από περιοδικό στο Norfolk της Αγγλίας. Αξιοπερίεργο με αυτή την φωτοταγραφία είναι ότι ενώ στις περισσότερες η οντότητα εμφανίζεται αμέσως μετά την εμφάνιση του φιλμ, σε αυτή η γυναίκα που κατεβαίνει τις σκάλες εμφανίστηκε δευτερόλεπτα πριν ανάψει το φλας
Όσο κι αν εξετάστηκε, όσο κι αναναλύθηκε από πάρα πολλούς ειδικούς δεν βρέθηκε κάποιο σημάδι παρέμβασης με συνέπεια να θεωρείται μία από τις καλύτερες του είδους της.

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ - Πυραμίδες στην Ελλάδα

Oι πυραμίδες που έχουν εντοπιστεί στην Ελλάδα, αποτελούν μοναδικά δείγματα πυραμιδικής αρχιτεκτονικής στον ευρωπαϊκό χώρο. Η μορφή τους, η αρχιτεκτονική τους, καθώς και η στατιστική τους τοποθέτηση, κατατάσσουν μερικές από αυτές στην προπελασγική περίοδο. Η Ακαδημία Αθηνών έχει χρονολογήσει τα κτίσματα αυτά μέχρι και στο 2.700 π.Χ.. Οι ελληνικές πυραμίδες διαφέρουν από τις γνωστές αιγυπτιακές ως προς τη μορφή και πιθανότατα ως προς τη χρήση.
Για το ζήτημα των πυραμίδων έχουν μιλήσει και οι αρχαιολόγοι του Αργούς οι οποίοι συμφωνούν στην ίδια χρονολογία, μόνο που αυτοί έχουν διαφορετική άποψη για τη χρήση των πυραμίδων.
Η χρήση μας ενδιαφέρει περισσότερο από κάθε άλλο στοιχείο, αλλά υπάρχουν πολλές απόψεις και δεν μπορούμε να καταλήξουμε οριστικά σε κάποιο συμπέρασμα. Υπήρξαν ταφικά μνημεία, μικρά οχυρά, φρυκτωρίες, αστρονομικά παρατηρητήρια ή ναοί; Απ' ό,τι φαίνεται, θα μπορούσαν να χρησιμεύουν σε πολλά πράγματα.

Η πυραμίδα στο Ελληνικό Αργολίδας
Η πυραμίδα στο Ελληνικό Αργολίδας αναφέρεται στον Παυσανία και με τη μέθοδο της θερμοφωταύγειας χρονολογείται από το 2700 π.Χ.


Πυραμίδες ή πυραμιδοειδή κτίσματα;

Το ορθότερο είναι πυραμιδοειδή κτίσματα. Στην πραγματικότητα πρόκειται για κόλουρες πυραμίδες και όχι για ολοκληρωμένες πυραμίδες όπως της Αιγύπτου. Η κατασκευή τους, για στατικούς λόγους, δεν μπορεί να στηρίξει μια μυτερή στέγη. Εάν ήταν όπως στην Αίγυπτο συμπαγείς, θα ήταν δυνατό να στηριχθεί μια τέτοια στέγη. Μας είναι άγνωστη όμως η χρήση τους. Πιθανόν να κατασκευάστηκαν την ίδια εποχή και από τους ίδιους τεχνίτες για κάποιους λόγους που ίσως δεν θα μάθουμε ποτέ. Από τη σκοπιά αυτή, τις τυλίγει ένα μυστήριο.

Η πυραμίδα στο Ελληνικό Αργολίδας
Η πυραμίδα στο Ελληνικό Αργολίδας από μία άλλη οπτική γωνία.


H χρονολόγησή τους

Υπάρχει μια νέα μέθοδος που προσπαθεί να προσφέρει στους αρχαιολόγους μια εύκολη χρονολόγηση της πέτρας, αλλά βρίσκεται ακόμη σε πειραματικό στάδιο. Με τη μέθοδο αυτή υπολογίζεται ο χρόνος που παρέμεινε η πέτρα εκτεθειμένη στον ήλιο από τη στιγμή που κόπηκε από το λατομείο. Όμως ποτέ κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει το ακριβές χρονικό διάστημα κατά το οποίο το δομικό υλικό έμεινε εκτεθειμένο μέχρι να χτιστεί. Επομένως, είναι ανασφαλής σαν μέθοδος. Ίσως, αν τελειοποιηθεί, να φανεί χρήσιμη.
Αυτή τη στιγμή έχει δώσει κάποιες ηλικίες γύρω στο 3000 και το 3500 π.Χ..

Η μελέτη τους, σχεδόν ανύπαρκτη μέχρι τώρα, θα δώσει την απάντηση και θα φωτίσει ακόμη μια άγνωστη πτυχή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.


Η πυραμίδα του Ταϋγέτου

Η μεγαλύτερη γνωστή πυραμίδα, η οποία είναι και η αρχαιότερη παγκοσμίως, βρίσκεται στην κορυφή του Ταϋγέτου, πάνω ακριβώς από τη Λακωνία.
Λακωνία = Λα-κωνία. Στα Αρχαία Ελληνικά, "λας" σημαίνει "λίθος", συνεπώς η ονομασία και μόνον της περιοχής, "Λίθος" + "Κωνικός", αποκαλύπτει την πραγματικότητα. Δεν νομίζω να είναι τυχαίο.

Η πυραμίδα του Ταϋγέτου
Η κορυφή "Προφήτης Ηλίας" του Ταϋγέτου, η οποία έχει το σχήμα μιας πυραμίδας. Το ερώτημα είναι, το αν είναι τεχνιτό κατασκεύασμα, ή φυσικό.


Υπάρχει μία μεγάλη μερίδα ερευνητών που υποστηρίζουν ότι η κορυφή "προφήτης Ηλίας" του Ταϋγέτου λαξεύτηκε, προκειμένου να αποκτήσει πυραμιδοειδή σχήμα, ενώ υπάρχουν και άλλοι που υποστηρίζουν ότι η πυραμίδα είναι φυσική και δεν κατασκευάστηκε από ανθρώπινο χέρι.
Όμως γεγονός είναι ότι όσοι επισκέπτονται την βραχοπυραμίδα παραξενεύονται από την απότομη αλλαγή του τοπίου, στο σημείο που είναι η βάση της. Στο σημείο που αρχίζει η βραχοπυραμίδα, το βουνό γίνεται σχετικά λείο και ομαλό, ενώ πιο πριν δεν είναι. Αξιοπερίεργη είναι επίσης σκιά που δημιουργεί η πυραμίδα, στην ανατολή και στην δύση του ηλίου.

Η πυραμίδα του Ταϋγέτου
Η πυραμίδα του Ταϋγέτου από μία πιο κοντινή λήψη.


Η πυραμίδα είναι ορατή από τη πόλη της Σπάρτης, αν κοιτάξεις προς τα δυτικά. Οι αρχικές διαστάσεις της Πυραμίδας του Ταϋγέτου είναι άγνωστες. Η φθορά από τις δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια από τη λάξευσή της είναι τεράστια. Όμως το οτι πρόκειται περί τεχνικού-λαξευτού έργου και όχι φυσικού σχήματος, αποδεικνύεται από την απόλυτη κανονικότητα της πυραμίδας και κυρίως από την τεχνητή οριζοντίωση της βάσεώς της.

Η πυραμίδα του Ταϋγέτου
Η πυραμίδα του Ταϋγέτου από μία άλλη οπτική γωνία.